Pardavimo sąlygos

1. BENDROSIOS SĄLYGOS

1.1. Šios užsakymo sąlygos taikomos Pirkimo ir pardavimo sutartims (toliau – „sutartis“), sudarytoms tarp iš internetinės parduotuvės „iParts“ (www.iparts24.lt) perkančio prekių užsakovo (toliau – „Pirkėjas“) ir bendrovės OÜ „iParts“ (toliau – „Pardavėjas“).
1.2. Be šių sąlygų, teisinius santykius, atsirandančius dėl prekių įsigijimo iš bendrovės „iParts“ OÜ, reglamentuoja Estijos Respublikoje galiojantys teisės aktai.
1.3. Bendrovė „iParts“ turi teisę keisti ir papildyti šias sąlygas ir kainoraštį. Sąlygų ir kainoraščio pakeitimai ir papildymai skelbiami interneto svetainėje www.iparts24.lt. Sąlygų ir kainoraščio pakeitimai įsigalioja paskelbus atitinkamą pakeitimą ar papildymą interneto svetainėje www.iparts24.lt. Jei Pirkėjas pateikė savo užsakymą prieš įsigaliojant sąlygų pakeitimams, Pirkėjo ir bendrovės „iParts“ OÜ teisiniams santykiams taikomos sąlygos, galiojusios užsakymo perdavimo metu, išskyrus atvejus, kai įstatyme ar šiose sąlygose yra numatyta kitaip.
1.4. Pateikdamas užsakymą „iParts“ OÜ interneto parduotuvėje ir apmokėdamas už prekes, Pirkėjas patvirtina, kad jis susipažino su Pardavimo sąlygomis ir su jomis sutinka.

 

2. PIRKINIŲ KREPŠELIS IR UŽSAKYMO PATEIKIMAS

2.1. Norėdami pirkti „iParts“ OÜ internetinėje parduotuvėje, neturite registruotis kaip vartotojas. Pakanka užpildyti anketą su duomenims, reikalingais prekėms išsiųsti.
2.2. Pirkėjo krepšelis sukuriamas tada, kai Pirkėjas paspaudžia nuorodą „Į krepšelį“.
2.3. Pirkinių krepšelyje esančių prekių skaičių galite keisti. Taip pat galite pakeisti užsakomų prekių kiekį. Norėdami patvirtinti pakeitimus, paspauskite mygtuką „Atnaujinti“. Norėdami tęsti užsakymą, paspauskite nuorodą „Toliau“. Jūs būsite nukreipti į užsakovo duomenų puslapį.
2.4. Užsakovo duomenų puslapyje įveskite reikiamą informaciją ir spustelėkite mygtuką „Tęsti“. Jūs būsite nukreipti į pristatymo, mokėjimo būdo pasirinkimo ir užsakymo patvirtinimo puslapį.
2.5. Būkite dėmesingi pildydami užsakovo duomenų ir užsakymo patvirtinimo laukelius, nes nuo šios informacijos tikslumo ir teisingumo priklauso įsigytų prekių greitas ir sklandus pristatymas.
2.6. Įvedus pristatymo būdą, adresą ir sumokėjus už užsakymą, Pirkėjas Užsakymų istorijos skyriuje matys užsakymo sąskaitą. Sąskaitos kopija automatiškai bus išsiųsta užsakyme nurodytu el. pašto adresu.
2.7. Pardavimo sutartis laikoma sudaryta (įsigaliojus Sutarčiai), „iParts“ OÜ einamojoje sąskaitoje gavus sąskaitoje nurodytą sumą.
2.7. iParts“ OÜ internetinėje parduotuvėje prekių nuotraukos yra iliustracinės ir gali skirtis nuo tikrosios prekės.

3. KAINORAŠTIS IR MOKĖJIMAS

3.1. Visos kainos yra nurodytos eurais (EUR) su įskaičiuotu 20 % PVM.
3.2. Prie pirkėjo įsigytų prekių kainos pridedama užsakyme nurodyta transporto kaina pagal pasirinktą pristatymo būdą. Suma nurodoma pirkinių krepšelyje ir Pirkėjui pateiktoje sąskaitoje ir užsakymo patvirtinime. Prieš sumokant sąskaitą, Pirkėjui visada bus rodoma pristatymo kaina.
3.3. Transporto kaina apskaičiuojama automatiškai darant prielaidą, kad vienas užsakymas skirtas vienam adresui. Jei Pirkėjas nori pristatyti prekes skirtingais adresais, turi būti pateikti skirtingi užsakymai.
3.4. Jei norite atlikti mokėjimą, užsakymo formos puslapyje pasirinkite norimą mokėjimo būdą. Už prekes galima mokėti: *per banko nuorodą Po užsakymo pateikimo, spustelėkite norimą banko nuorodą, kuri nukreips jus į pasirinktą interneto banką:
Swedbank, SEB, Danskebank,Luminor,Citadele,AB Šiaulių bankas,UAB Medicinos bankas,Visa,Mastercard). Įveskite savo vartotojo vardą, slaptažodžius ir prisijunkite prie savo interneto banko. Internetiniame banke matysite jau užpildytą mokėjimo nurodymą ir sumą, kurią reikia sumokėti už prekes, įsigytas iš www.iparts24.lt. Atlikę mokėjimą per banko nuorodą, nepamirškite spustelti mygtuko „Grįžti pas pardavėją“.
3.5. Užsakymo vykdymas prasideda gavus mokėjimo sumą į „iParts“ OÜ einamąją banko sąskaitą.

 

4. PREKIŲ PRISTATYMAS IR PERDAVIMAS

4.1. Įsigaliojus Sutarčiai, pagal Pristatymo sąlygų 2.8 punktą, „iParts“ OÜ sandėliuose esančios prekės bus pristatytos užsakyme nurodytu adresu per užsakyme nurodytą laiką.
4.2. Užsakymo puslapyje Pirkėjas pasirenka tinkamą pristatymo būdą. Prekes su sąskaita ir kita prekės dokumentacija pristato kurjerių bendrovė Pirkėjo nurodytu adresu per užsakymo patvirtinime nurodytą pristatymo terminą. Prekių gavimo dieną kurjeris susisiekia su Pirkėju ir susitaria dėl prekių pristatymo laiko. Prekės yra komplektuojamos ir paruošiamos Pirkėjui siųsti gavus mokėjimą. Apdorojus užsakymą, mūsų atstovas susisiekia su Pirkėju telefonu ar elektroniniu paštu ir praneša, kada Pirkėjas gali atvykti atsiimti prekes.
4.3. Jeigu neįmanoma laiku pristatyti prekių dėl aplinkybių, už kurias bendrovė „iParts“ OÜ neatsako, apie tai informuojame Pirkėją užsakyme nurodytu telefono numeriu arba el. paštu per 2 darbo dienas nuo Sutarties įsigaliojimo pagal Pristatymo sąlygų 2.8 punktą ir pranešame Pirkėjo užsakytos prekės pristatymo terminą. Jeigu Pirkėjas dėl ilgesnio pristatymo termino nutarė atsisakyti prekės, jis turi teisę atšaukti užsakymą; tokiu atveju Pirkėjo sumokėta suma (kartu su transporto kaina) bus jam grąžinta. Norėdamas atšaukti užsakymą, Pirkėjas privalo apie tai informuoti „iParts“ OÜ el. paštu arba telefonu. Pirkėjo sumokėtas išankstinis mokėjimas grąžinamas per 7 dienas po to, kai Pirkėjas pateikia atitinkamą paraišką. „iParts“ OÜ neprivalo atlyginti nuostolių, atsiradusių dėl užsakymo atšaukimo.
4.4. Patikrinkite kontaktinių duomenų teisingumą, kad būtų išvengta vėlavimų ir nesusipratimų pristatant prekes. Bendrovė „iParts“ OÜ ir kurjerių įmonė neatsako už bet kokius prekių pristatymo vėlavimus ar nesusipratimus, jei vėlavimas ar nesusipratimas įvyko dėl to, kad Pirkėjo pateikta informacija buvo netiksli ar neteisinga.
4.5. Bendrovė „iParts“ OÜ pristato prekes užsakyme nurodytu adresu. Pirkėjas privalo informuoti „iParts“ OÜ apie pristatymo vietos pakeitimą prieš pristatant prekes. Pavėluotas pranešimas apie pristatymo vietos pakeitimą gali sukelti papildomas išlaidas Pirkėjui.
4.6. Prekės perduodamos Pirkėjui pagal važtaraštį ir jam pateikus asmens tapatybės dokumentą. Prieš priimant prekes ir pasirašant važtaraštį, „iParts“ OÜ rekomenduoja peržiūrėti prekę. Esant matomiems sužalojimams, „iParts“ OÜ rekomenduoja nepriimti prekių. Pasirašydamas važtaraštį Pirkėjas patvirtina, kad pristatymo metu pakuotė buvo sveika arba jis yra patenkintas pakuotės būkle (prekės nėra pažeistos).

 

5. PREKIŲ GRĄŽINIMAS

5.1. Pirkėjas turi teisę atšaukti užsakymą po to, kai sumokėjo už prekes, bet prieš pristatant prekes siųsdamas el. laišką adresu info@iparts24.lt arba paskambinęs į „iParts“ OÜ telefonu + 372 686 33 45. Grąžinant prekes privaloma nurodyti grąžinimo priežastį, užsakymo numerį ir banko sąskaitą. * Teisė atšaukti užsakymą netaikoma šioms prekėms: prekėms, užsakytoms pirkėjo asmeniniams poreikiams arba specialioms sąlygoms tenkinti (prekės, kurios Pirkėjui buvo specialiai užsakytos iš gamyklos arba iš užsienio tiekėjų).
5.2. Gavęs prekes, Pirkėjas turi 14 dienų, kad susipažintų su prekėmis. Jei įsigyta prekė Pirkėjui netinka dėl kokių nors priežasčių, Pirkėjas gali grąžinti prekę per 14 dienų, vadovaudamiesi šiais nurodymais. Grąžinant prekes privaloma nurodyti grąžinimo priežastį, užsakymo numerį ir banko sąskaitą. 14 dienų atsisakymo terminas netaikomas šioms prekėms: prekėms, užsakytoms pirkėjo asmeniniams poreikiams arba specialioms sąlygoms tenkinti (prekės, kurios Pirkėjui buvo specialiai užsakytos iš gamyklos arba iš užsienio tiekėjų).
5.3. Atšaukus užsakymą 5.1 punkte numatytu atveju arba 5.2 punkte numatytu atveju, už pirkimą sumokėta suma yra grąžinama Pirkėjui; iš minėtos sumos atskaitoma prekės siuntimo į sandėlį suma, kuri negali būti didesnė nei 10 EUR (p. 5.5). Mes grąžinsime pinigus už grąžintą prekę į Pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie atsisakymą gavimo, jei Pirkėjas grąžino prekes per nurodytą terminą, išskyrus šių sąlygų 5.6 punkte numatytus atvejus.
5.4. Bendrovė „iParts“ OÜ padengia prekių grąžinimo išlaidas, jei prekės buvo pažeistos ir pažeidimų nepavyko aptikti išorinio patikrinimo metu ir kurie neatsirado pakuotės atidarymo metu arba jei prekės neatitinka Pirkėjo užsakytos prekės (t.y. neteisinga prekė). Jei prekė yra pažeista, „iParts“ OÜ privalo kuo greičiau ją pakeisti. Jeigu Pirkėjas dėl ilgesnio pristatymo termino nutarė atsisakyti prekės, jis turi teisę atšaukti užsakymą ir Pirkėjo sumokėta suma (kartu su transporto kaina) jam bus grąžinta. Pinigai bus grąžinti į Pirkėjo einamąją sąskaitą per 7 darbo dienas.
5.5. Bendrovė „iParts“ OÜ turi teisę paprašyti Pirkėjo sumokėti grąžinamos prekės gabenimo kainą (iki 15 EUR) ir išskaičiuoti ją iš grąžinamos sumos. Išskyrus 5.4 ir 5.8 punktuose nurodytus atvejus.
5.6. Grąžinama prekė turi būti visiškai sukomplektuota (įskaitant visus gaminio pakuotės elementus). Grąžinamų prekių pakuotė turi būti nepažeista ir švari. Jei grąžinama prekė (prekės pakuotė) yra sugadinta ir buvo sugadinta dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo „iParts“ OÜ ar dėl netinkamo prekės naudojimo, pakeitimo, klaidingo surinkimo ar išmontavimo arba dėl Pirkėjo kaltės ar aplaidumo, „iParts“ OÜ pasilieka teisę kompensuoti prekės vertės sumažėjimą, išskaičiuodamas kompensuojamą sumą iš Pirkėjo sumokėtos ir grąžinamos sumos. Jei Pirkėjas nesutinka su įskaitymo pranešime nurodytu vertės sumažėjimu, jis turi teisę pasitelkti nepriklausomų ekspertų vertinimą, kad nustatytų grąžinamos prekės vertės sumažėjimą ar dėl to kaltą asmenį. Su ekspertize susijusias išlaidas „iParts“ OÜ ir Pirkėjas dalina per pusę, išskyrus tais atvejais, jeigu paaiškėja, kad vienos šalies pozicija yra nepagrįsta. Tokiu atveju visas išlaidas, susijusias su ekspertize, moka šalis, kurios pozicija pasirodė esanti nepagrįsta.
5.7. „iParts“ OÜ pasilieka teisę atšaukti užsakymą, jei per 3 dienas nuo užsakymo gavimo dienos pirkimo kaina nebuvo pervesta į „iParts“ OÜ sąskaitą.
5.8. Jei užsakytos prekės sandėlyje nėra ir Pirkėjas nesutinka su „iParts“ OÜ siūloma pakaitine preke, Pirkėjas turi teisę atšaukti užsakymą. Pirkimo suma (įskaitant transporto išlaidas) bus grąžinta į Pirkėjo sąskaitą per 7 darbo dienas nuo atitinkamo prašymo gavimo.
5.9. Kartu su prašymu turi būti pateiktas pirkimo čekis ir gamintojo garantinis lakštas (jeigu reikalaujama).
5.10. „iParts“ OÜ pasilieka teisę atsisakyti vykdyti užsakymą, jeigu dėl nuo jos nepriklausančių aplinkybių neįmanoma ar yra sudėtinga jį įvykdyti. „iParts“ OÜ nedelsdama informuoja Pirkėją apie užsakymo atšaukimą telefonu arba elektroniniu paštu. Pirkėjui pareikalavus „iParts“ OÜ privalo raštu pagrįsti užsakymo atšaukimo priežastis. Užsakymo atšaukimo atveju „iParts“ OÜ privalo grąžinti Pirkėjui už prekes sumokėtą sumą per 3 darbo dienas. Užsakymo atšaukimo atveju „iParts“ OÜ neatsako už galimą Pirkėjo ar bet kurios trečiosios šalies patirtą žalą.

5.11. „iParts“ OÜ atlygina su grąžinimu susijusias išlaidas tik tuo atveju, jei atsarginė dalis neatitinka užsakytos prekės (neatitinka prekės aprašymo ar yra su defektu) (Prievolių įstatymo 194 straipsnio 4 dalis) „iParts“ OÜ neatlygina su prekės pristatymu ar grąžinimu susijusių išlaidų.

 

6. GARANTIJA IR SKUNDŲ PATEIKIMAS

6.1. Naujų automobilių atsarginių dalių garantija galioja 6 mėnesius arba 20 000 km (įmontuojant dalį, automobilio rida turi būti nurodyta priežiūros knygoje arba sąskaitoje). Prekėms, kurioms galioja automobilio gamintojo nustatytas keitimo intervalas (filtrai, žvakės ir pan.), yra taikoma su automobilio gamintojo nustatyta rida susijusi garantija.
6.2. Garantija taikoma tik „iParts“ OÜ parduodamoms prekėms. Garantijos laikotarpis prasideda, kai „iParts“ OÜ perduoda prekę naudotojui. Garantija galioja pirmajam prekės naudotojui. Pakeitus prekę arba dalį, pradinis garantinis laikotarpis nepratęsiamas.
6.3. Jei prekė yra su gamyklos defektu, Pirkėjas turi teisę reikalauti pakeisti prekę. Pirkėjas turi teisę reikalauti grąžinti pinigus, jeigu prekės negalima pakeisti per pagrįstą laikotarpį. (Prievolių įstatymo 11 skyriaus 222 straipsnio 1 dalis). Grąžinant neatitinkančią prekę, už prekę sumokėta suma (kartu su transporto kaina) pervedama į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie užsakymo atsisakymą gavimo ir prašymo grąžinti prekę.
6.4 Apie prekę su defektu Pirkėjas privalo pranešti „iParts“ OÜ el. paštu info@iparts24.lt ir grąžinti prekę
vadovaudamasis minėtais nurodymais.Prie garantijos pranešimo turi būti pridėta: prekė su defektu, pirkimo data, čekio numeris, prekės naudojimo pradžios data, naudojimo trukmė kilometrais / valandomis, naudojimo vieta (automobilio / prietaiso markė, pagaminimo metai, reg. nr.), tikslus gedimo aprašymas ir priežastis (netinka paaiškinimai, kaip, pvz., sugedęs, neveikia ir pan.), papildomą informaciją pateikiančio asmens vardas, pavardė ir kontaktinis telefonas; grąžinimo priežastis, užsakymo numeris ir banko sąskaitos numeris.
Atitinkamas pareiškimas turi būti išsiųstas ne vėliau kaip po 2 savaičių nuo defekto nustatymo. Jei šio termino nesilaikoma be pagrįstos priežasties, Pirkėjas praranda teisę reikalauti pakeisti „iParts“ OÜ prekę. Kartu su prašymu turi būti pateiktas pirkimo čekis ir gamintojo garantinis lakštas (jeigu reikalaujama)

6.5 „iParts“ OÜ neatsako už: * Dėl Pirkėjo kaltės atsiradusio prekės pažeidimo / sugadinimo; * Dėl netaisyklingo prekės naudojimo atsiradusių defektų; * Defektų, kurie atsirado dėl Pirkėjo kaltės ar aplaidumo; * Už įprastą nusidėvėjimą įprastai naudojant prekę.
6.6. Iš automobilio išmontuotų originalių dalių garantinę procedūrą galime atlikti tik remdamiesi automobilių pardavimo atstovo atlikta diagnostika.
6.7. Elektrinėms dalims garantija netaikoma, jei * elektrinės dalys buvo montuojamos ne specializuotose dirbtuvėse, * dalis sumontuota dirbtuvėse, kuriose nebuvo tinkamų darbo įrankių, * dalį montavo asmuo, neturintis atitinkamos kvalifikacijos.
6.8. „iParts“ OÜ neatlygina papildomų išlaidų, susijusių su prekės pakeitimu per garantinį laikotarpį (transportavimas, siuntimo išlaidos, atsarginės dalies keitimas ir išmontavimas ir kt.).
6.9. „iParts“ OÜ turi teisę išardyti gaminį su trūkumais, kad nustatytų defektą.
6.10. Garantijos ekspertizės išlaidas paprastai atlygina „iParts“ OÜ. „iParts“ OÜ privalo atlikti ekspertizę arba prireikus pavesti nepriklausomam ekspertui nustatyti trūkumų priežastis. Jei atlikus ekspertizę paaiškėja, kad defektas atsirado dėl Pirkėjo kaltės, o Pirkėjas su tuo nesutinka, Pirkėjas turi teisę reikalauti, kad būtų atlikta nepriklausoma ekspertizė. Jei nepriklausomos ekspertizės rezultatas įrodo, kad detalė yra tvarkinga arba defektui garantija nėra taikoma arba defektas atsirado dėl Pirkėjo kaltės, nepriklausomo eksperto išlaidas padengia Pirkėjas.
6.11. Prekė su defektu, kurios vertė yra atlyginta, nėra grąžinama. Jeigu defektų turinčiai prekei garantija netaikoma, „iParts“ OÜ turi teisę sunaikinti prekę per 30 dienų, jei garantinį reikalavimą pateikęs asmuo nereikalauja grąžinti prekę.
6.12. Be teisių, susijusių su garantija, Pirkėjas turi ir kitas įstatyme nustatytas teises.

 

7. ATSAKOMYBĖ IR NENUGALIMA JĖGA

7.1. „iParts“ OÜ privalo atlyginti Pirkėjui, o Pirkėjas privalo atlyginti „iParts“ OÜ bet kokią žalą, padarytą kitai šaliai pažeidžiant šias sąlygas Estijos Respublikos teisės aktuose numatytais atvejais ir apimtimi.
7.2. „iParts“ OÜ neatlygina Pirkėjui moralinės žalos ir nepanaudotų galimybių, kurios gali atsirasti pakeitus pristatymo laiką, kainas ir kitas sąlygas.
7.3. Pirkėjas atsako už visus sandorius, atliktus naudojant savo vartotojo vardą ir slaptažodį interneto svetainėje „iParts“ OÜ.
7.4. „iParts“ OÜ neatsako už bet kokią Pirkėjui padarytą žalą ar prekės pristatymo vėlavimą dėl aplinkybių, kurioms „iParts“ OÜ negalėjo daryti įtakos ir kurių „iParts“ OÜ nenumatė ir negalėjo numatyti (force majeure).

 

8. KITOS SĄLYGOS

Visa pirkimo metu pateikta asmeninė Pirkėjo informacija yra laikoma konfidencialia informacija. Šifruotas duomenų kanalas su bankais užtikrina pirkėjo asmens duomenų ir banko rekvizitų saugumą. „iParts“ OÜ prie jų
Šiose sąlygose neaptartus klausimus reglamentuoja Estijos Respublikoje galiojantys įstatymai.
Visi ginčai, kylantys tarp Pirkėjo ir „iParts“ OÜ dėl prekių užsakymo ir pirkimo per internetinę parduotuvę yra sprendžiami derybų būdu. Jei susitarimas nepasiekiamas, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Vartotojų apsaugos tarnybą arba teismą dėl savo teisių apsaugos. Ginčai sprendžiami remiantis galiojančiais Estijos Respublikos teisės aktais.




visa-mastercard
iParts 2020