įtampa | 24 V transmisijos tipas | su reduktoriumi krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 83 mm angos Ø 1 | 11,2 mm montavimo angų skaičius | 3 krumplio žingsnis | 16 mm smagračio gyliui | 51 mm montavimo kampas | 116 ° montavimo taškų skersmuo | 127 mm
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 6 kW svoris [g] | 11,97 kg angų skaičius | 3 padėtis / laipsnis | L 58 ° spaustukas | nėra sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę srieginių angų skaičius | 0 nauja dalis | modelis | EGR-H modelis | EML4 modelis | UEGR
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,50 kW sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę ilgis 1 | 92 mm ilgis 1 | 48 mm srieginių angų skaičius | 0 montavimo angų skaičius | 3
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,50 kW sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę ilgis 1 | 92 mm ilgis 1 | 48 mm srieginių angų skaičius | 0 montavimo angų skaičius | 3
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW kokybė | +Line spaustukas | M10 B+ sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 91,7 mm montavimo angų skaičius | 3 modelis | EML4/EGR-H/UEGR atsarginė dalis | nauja dalis |
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW kokybė | Mitsubishi New spaustukas | M10 B+ sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 91,7 mm montavimo angų skaičius | 3 modelis | EML4/EGR-H/UEGR atsarginė dalis | nauja dalis |
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW kokybė | +Line spaustukas | M10 B+ sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 91,7 mm montavimo angų skaičius | 3 modelis | EGR-C atsarginė dalis | nauja dalis |
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW kokybė | Mitsubishi New spaustukas | M10 B+ sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 91,7 mm montavimo angų skaičius | 3 modelis | EGR-C atsarginė dalis | nauja dalis |
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW kokybė | Mitsubishi New spaustukas | M10 B+ sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 82,8 mm montavimo angų skaičius | 3 modelis | EGR-H/EGR-C/UEGR atsarginė dalis |
įtampa | 24 V transmisijos tipas | su reduktoriumi krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 92 mm angos Ø 1 | 13,5 mm montavimo angų skaičius | 3 krumplio žingsnis | 16 mm smagračio gyliui | 51 mm montavimo kampas | -68 ° montavimo taškų skersmuo | 146 mm
įtampa | 24 V transmisijos tipas | su reduktoriumi krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW spaustukas | 31 sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę angos Ø 1 | 13,5 mm montavimo angų skaičius | 3 krumplio žingsnis | 15,85 mm smagračio gyliui | 51 mm montavimo kampas | -68 ° montavimo taškų skersmuo | 146 mm
įtampa | 24 V transmisijos tipas | su reduktoriumi krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW spaustukas | 31 sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę angos Ø 1 | 14,2 mm montavimo angų skaičius | 3 krumplio žingsnis | 16 mm smagračio gyliui | 51 mm montavimo kampas | -68 ° montavimo taškų skersmuo | 146 mm
įtampa | 24 V transmisijos tipas | su reduktoriumi krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW spaustukas | 31 sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 92 mm angos Ø 1 | 13,5 mm montavimo angų skaičius | 3 krumplio žingsnis | 16 mm smagračio gyliui | 51 mm montavimo kampas | -36 ° montavimo taškų skersmuo | 146 mm
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5.5 kW sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę krumpliaračio pradinė padėtis | 47.4 mm variklio kodas | D13K540
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę ilgis 1 | 92 mm ilgis 1 | 47 mm srieginių angų skaičius | 0 montavimo angų skaičius | 3
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW kokybė | Mahle New spaustukas | M10 B+ sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 91,7 mm montavimo angų skaičius | 3 modelis | EGR-C atsarginė dalis | nauja dalis |
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 6 kW kokybė | Prestolite New sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę montavimo angų skaičius | 3 modelis | EML4/EGR-H/UEGR atsarginė dalis |
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 6 kW kokybė | Prestolite New sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę montavimo angų skaičius | 3 modelis | EML4/EGR-H/UEGR atsarginė dalis |
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę ilgis 1 | 92 mm ilgis 1 | 47,60 mm srieginių angų skaičius | 0 montavimo angų skaičius | 3
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW kokybė | Mitsubishi Reman spaustukas | M10 B+ sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 91,7 mm montavimo angų skaičius | 3 modelis | EML4/EGR-H/UEGR atsarginė dalis | nauja dalis |
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 6 kW kokybė | +Line sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę montavimo angų skaičius | 3 modelis | EML4/EGR-H/UEGR atsarginė dalis |
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,50 kW sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę ilgis 1 | 92 mm ilgis 1 | 49 mm srieginių angų skaičius | 0 montavimo angų skaičius | 3
įtampa | 12 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW lizdo tipo ID | Exc Plug centravimo skersmuo | 89 mm spaustukas | B+ M10 atsarginė dalis | sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę srieginių angų skaičius | 0 montavimo angų skaičius | 3 krumpliaračio pradinė padėtis | 48 mm
įtampa | 24 V transmisijos tipas | su reduktoriumi krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW spaustukas | 31 sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę angos Ø 1 | 13,5 mm montavimo angų skaičius | 3 krumplio žingsnis | 15,85 mm smagračio gyliui | 51 mm montavimo kampas | -68 ° montavimo taškų skersmuo | 146 mm
įtampa | 24 V transmisijos tipas | su reduktoriumi krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW spaustukas | 31 sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 92 mm angos Ø 1 | 13,5 mm montavimo angų skaičius | 3 krumplio žingsnis | 16 mm smagračio gyliui | 51 mm montavimo kampas | -36 ° montavimo taškų skersmuo | 146 mm
įtampa | 24 V transmisijos tipas | su reduktoriumi krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 83 mm angos Ø 1 | 11,2 mm montavimo angų skaičius | 3 krumplio žingsnis | 16 mm smagračio gyliui | 51 mm montavimo kampas | 116 ° montavimo taškų skersmuo | 127 mm
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW spaustukas | M10 B+ sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę montavimo angų skaičius | 3 neto svoris | 8,9 kg
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW spaustukas | M10 B+ sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę montavimo angų skaičius | 3 neto svoris | 8,9 kg
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 92 mm nebūtina grąžinti panaudotų dalių | krumpliaračio pradinė padėtis | 48 mm Nauja dalis be įkeitimo | Kvalifikuoti darbuotojai turi atlikti montavimą/išmontavimą |
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 83 mm nebūtina grąžinti panaudotų dalių | krumpliaračio pradinė padėtis | 48 mm Nauja dalis be įkeitimo | Kvalifikuoti darbuotojai turi atlikti montavimą/išmontavimą |