įtampa | 24 V transmisijos tipas | su reduktoriumi krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 92 mm angos Ø 1 | 13,5 mm montavimo angų skaičius | 3 krumplio žingsnis | 16 mm smagračio gyliui | 51 mm montavimo kampas | -68 ° montavimo taškų skersmuo | 146 mm
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 6 kW svoris [g] | 11,8 kg angų skaičius | 3 padėtis / laipsnis | R 55 ° spaustukas | nėra sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę srieginių angų skaičius | 0 nauja dalis |
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 6 kW svoris [g] | 11,97 kg angų skaičius | 3 padėtis / laipsnis | L 58 ° spaustukas | nėra sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę srieginių angų skaičius | 0 nauja dalis | pagal pasirenkamos funkcijos ID | UEGR
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW kokybė | +Line spaustukas | M10 B+ sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 91,7 mm montavimo angų skaičius | 3 atsarginė dalis | nauja dalis | pagal pasirenkamos funkcijos ID | UEGR
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW kokybė | Mitsubishi New spaustukas | M10 B+ sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 91,7 mm montavimo angų skaičius | 3 atsarginė dalis | nauja dalis | pagal pasirenkamos funkcijos ID | UEGR
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW kokybė | +Line spaustukas | M10 B+ sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 91,7 mm montavimo angų skaičius | 3 atsarginė dalis | nauja dalis | pagal pasirenkamos funkcijos ID | EGR-C
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW kokybė | Mitsubishi New spaustukas | M10 B+ sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 91,7 mm montavimo angų skaičius | 3 atsarginė dalis | nauja dalis | pagal pasirenkamos funkcijos ID | EGR-C
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW kokybė | Mahle New spaustukas | M10 B+ sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 91,7 mm montavimo angų skaičius | 3 atsarginė dalis | nauja dalis | pagal pasirenkamos funkcijos ID | EGR-C
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 6 kW kokybė | Prestolite New sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę montavimo angų skaičius | 3 atsarginė dalis | pagal pasirenkamos funkcijos ID | UEGR
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 6 kW kokybė | Prestolite New sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę montavimo angų skaičius | 3 atsarginė dalis | pagal pasirenkamos funkcijos ID | UEGR
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW kokybė | Mitsubishi Reman spaustukas | M10 B+ sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 91,7 mm montavimo angų skaičius | 3 atsarginė dalis | nauja dalis | pagal pasirenkamos funkcijos ID | UEGR
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 6 kW kokybė | +Line sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę montavimo angų skaičius | 3 atsarginė dalis | pagal pasirenkamos funkcijos ID | UEGR
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 92 mm nebūtina grąžinti panaudotų dalių | krumpliaračio pradinė padėtis | 48 mm Nauja dalis be įkeitimo | Kvalifikuoti darbuotojai turi atlikti montavimą/išmontavimą |
įtampa | 24 V starterio išvestis | 5,5 kW sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę montavimo angų skaičius | 3 krumpliaračio pradinė padėtis | 47,74 mm gamybos metai nuo | 200609 gamybos metai iki | 201112 variklio kodas | D13A520 OE Nr. | 22602940
įtampa | 24 V krumplių skaičius | 12 starterio išvestis | 5,5 kW kokybė | SEG New spaustukas | B+ (M10) sukimo kryptis | rotacija pagal laikrodžio rodyklę jungės Ø | 92 mm montavimo angų skaičius | 3